reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Krkošek

Marián Krkošek

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

studujem psychologiu, milujem ludí, svet a vsetko dobré naokolo a na daleko. Som zatazený na slobodu a inteligentných ludí a teda i všetky moje názory sa uberaju tymto smerom. neviem pisat gramaticky linvisticky ani inak správne, normálne hovorím že je to dysortografiou, ano aj, ale najme mi na tom vobec nezáleží.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako sa zo mňa stáva extrémista

Marián Krkošek

Ako sa zo mňa stáva extrémista

Budem sa pozerať ako svet horí, lebo je falošný a je len ilúziou. Lebo keď to čo bezprostredne vnímam a považujem za realitu je len výplod mojej zvrátenej mysle, tak nech to kľudne padne, niet o čo stáť

  • 9. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 352x
  • 2
Armstrong, doping a športová spravodlivosť

Marián Krkošek

Armstrong, doping a športová spravodlivosť

(Snad) logická úvaha (bez odpovedi) o tom o čo v športe ide o čo by v nom isť malo, prečo to tak nieje a prečo to v niektorých športoch tak nikdy nebude. A o tom, prečo nám Armstrong svojím prejavom zase nič nové nepovedal.

  • 19. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 604x
  • 3
Polygamia

Marián Krkošek

Polygamia

Tento blog nemá pointu, myšlienku a ani ciel, má ale chod od jedného bodu na bod ten istý, cez krásne zákutia temné uličky a nudné večierky.

  • 25. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 404x
  • 3
Bol som v Rumunsku

Marián Krkošek

Bol som v Rumunsku

Moja spoveď o tom ako sme toto leto boli v Rumunsku, ako sa nám darilo čo sme tam zažili a čo si o tom celom myslím. Áno, ja viem, že je to príliš dlhé, písať blogy na 5 strán je hluposť, ale napísal som ho jedným dychom a deliť to pre to, aby si to niekto dočítal i dokonca mi ako najlepší nápad neprišlo.

  • 14. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 053x
  • 5
Deväť hodín

Marián Krkošek

Deväť hodín

Deväť hodín strávených na pohotovosti v ružinovskej nemocnici, neskutočne dlhých deväť hodín avšak na to množtvo utrpenia až nespravodlivo krátkych.

  • 4. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 367x
  • 1
reklama
Trip Tallinn 4

Marián Krkošek

Trip Tallinn 4

Popis cesty stopom po pobaltských krajinách za 11 dní s defactom neznámim dievčaťom z čiech. Organizácia nám trvala pol hodinu, zbalenie 2 hodiny a zábava 11 dní. nech sa lúbi. Písane za jazdy (vela krát doslova) s vysvetlívkami pre lepšiu organizáciu.

  • 27. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 335x
  • 0
Trip Tallinn 3

Marián Krkošek

Trip Tallinn 3

Popis cesty stopom po pobaltských krajinách za 11 dní s defactom neznámim dievčaťom z čiech. Organizácia nám trvala pol hodinu, zbalenie 2 hodiny a zábava 11 dní. nech sa lúbi. Písane za jazdy (vela krát doslova) s vysvetlívkami pre lepšiu organizáciu.

  • 24. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 229x
  • 0
Trip Tallinn 2

Marián Krkošek

Trip Tallinn 2

Popis cesty stopom po pobaltských krajinách za 11 dní s defactom neznámim dievčaťom z čiech. Organizácia nám trvala pol hodinu, zbalenie 2 hodiny a zábava 11 dní. nech sa lúbi. Písane za jazdy (vela krát doslova) s vysvetlívkami pre lepšiu organizáciu.

  • 22. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 192x
  • 0
Politica mortem salto

Marián Krkošek

Politica mortem salto

To čo ma zarmucuje je stav kam sme sa až dopracovali a to kam sa dostaneme ak sa nič nezmení. Vládnú nam ludia ktorých nikto nevolil a nikto nekontroluje. Iný názor je extremny názor a kto nepovie ANO bude ignorovaný, takéto obdobie sme tu už mali. chceme ho späť? tak vytrvajme v nečinnosti, zachvílu príde samé.

  • 14. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 262x
  • 0
Trip Tallinn 1

Marián Krkošek

Trip Tallinn 1

Popis cesty stopom po pobaltských krajinách za 11 dní s defactom neznámim dievčaťom z čiech. Organizácia nám trvala pol hodinu, zbalenie 2 hodiny a zábava 11 dní. nech sa lúbi. Písane za jazdy (vela krát doslova) s vysvetlívkami pre lepšiu organizáciu.

  • 11. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 439x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu